Let me shake!

Det blir en mysig hemma kväll ikväll! Jag känner mig som en morot.. en selleri eller en sparris.. Anti alkohol kom från ingenstans. Bara svepte förbi. Liksom, förtöra kroppen? Dricka något som man tappar kontrollen av sig själv mer eller mindre? Även om du bara dricker 4 öl så kanske du gör söker som du inte skulle gjort på samma vis nyktert? Haha näe fyfan.. jag har laddat upp med massa go saker. Tog på mig tränings brallorna och promenerade till ICA & köpte en massa guuuuttt. Har till och med bytt ut colan mot vatten ;) Näe men iallafall nåt glas..  Nötter, apelsin, passionsfrukt, 70% mörk choklad, vatten & cola. Och med min iForm tidning är kvällen räddad. Kanske får jag sällskap?!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0