Run Forest, run!

Vart kyckling burgare till middag idag, använde rågkusar till bröd idag! Rödlök, ruccoloa, babyspenat, socker ärtor, haricots verts, chili, morot, ärtskott.. gjorde en dressing av kvarg, cayenne peppar, torkad chili & klippta ärtskott. Muuuummms! Det ser inte så jäkla gott ut, MEN det är de... Försökte mig ut på en promenad efter jag var över till Mickan.. men det gick inte så bra. Vände efter inte äns halva vägen.. var så sjukt trött & ville verkligen inte.. gick hem & vilade lite och läste lite kost&motion. Stängde av teven och satt bara och läste iForm tidningen, lus läst. Det var verkligen skönt!!

Just nu sitter jag svettig i soffan. Har varit på en löpningstur & jäkla sicket krut det var i mig! All energi kom från ingenstans, så jäkla skönt! Skulle kunna springa hur långt som helst kändes det som idag.. Vart inte äns flåsig, go go go! Överträffa mig själv också i att löpa hela rundan med ett stopp, och det var för att jag skulle svara på ett sms av Mickan;) Hade iochför sig en liten morot att sträva efter, jag var ute lite i sen tid till Solsidan skulle börja. Så kanske var därför?! Haha kom iallafall innanför dörren precis till det började så har stretchat igenom mig det. Nu ska jag ta en dusch och sen ska jag plocka fram min goda mörka choklad, iskallt vatten & äveeen lite nötter;) Kan ju säga såhär, Marabou mjölk choklad släng dig i väggen! Den mörka chokladen har fångat mitt hjärta!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0