Fortfarande tisdag

Startade upp morgonen med en skål havregrynsgröt, begav mig sen till gymmet. Crosstrainern 15 min, och sedan 20 min på löpbandet. Löpte 10 min & intervallade resten. Körde sen på ett axel, tric & lite bic. Promenerade hem, och väl hemma gjorde jag iordning en cafe latte protein drink.. & sedan ut på 25 min promme med hundarna. Nu sitter jag i soffan, ny dushad & propp mätt. Jag tog tag i mina skills och gjorde i ordning en riktigt god kyckling burgare! ;)

Använde mig av
  • Rödlök
  • Sockerärtor
  • Säsongen salladsmix
  • Ägg
  • Mini keso
  • Kvarg
  • Morot
  • Torkad chili & cayenne krydda
  • Fullkorns bröd
  • Kycklingburgar kött


Bilden och burgaren säger väl inte så mycket, men roligare med nån slags bild än ingen alls, mums säger jag bara! Dricker oftast vatten till all mat jag äter, när jag äter själv. Äter jag med någon annan blir det oftast cola el mjölk. Vet inte varför det är så, bara blir så.. Mina saker från proteinbutiken har kommit till ICA som jag beställde igår, snabb leverans! Beställde nya super cap extreme, (dom är skit bra!) sen beställde jag ett par träningshandskar från BetterBodies, & en Smartshake. Var inne på BODY & kollade, och råkade hamna i webshopen, och där hade dom en sån fin shake som det stod, "Shake your body" på burken, och tyckte den va så söt så beställde den oxå, så väntar på den avi'n oxå. Men det från prottebutiken ska jag hämta ut idag! Nu ska jag ta och röjja undan här hemma..





MUMS, det här åt jag gjorde jag iordning igår kväll. Det får bli mitt mellanmål innan jobbet.
1 burk 500g kvarg & saft fr 2 apelsiner, 1 apelsin hackad & lite rivet apelsinskal.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0