Crazy gurl nighto out.

Good eftermiddag.. sitter halv sliten i soffan. Är lite dagen efter så att.. säga. Igår bowlade jag med jobbet. Vi korkade upp hemma hos mig, jag och 12 brudar & kjellåke! Igår trodde jag att jag kom på sextonde plats av tretton? Whoot:) ?? Vart lite fel i hjärnan där.. Hade iallafall GRYMT kul igår!! 

Vaknade idag, like usual.. 7. Har bara varit hemma.. Emil var över och vi åt pizza. Fick nästan lite ångest efteråt haha, usch o fy. Pizza är inte äns gott & man blir på tok för mätt, och det är ju inte en dålig äckel mättnad heller.. Känns som man svalt en sten.. what'eva och han tog med sig hundarna för jag ska eventuellt till Eskilstuna ikväll på lite galej. Vet inte om jag är sugen på att förtära alkohol egentligen.. Nyktert kanske. Pfft, jag ångrade mig ang träningshandskarna. Så gav dom till Emil. Och var in på gymgrossisten.se för att beställa ett par nya. Innan jag gick in på sidan så bestämde jag för mig själv att inte handla över 500. Handskar & ev en linne typ.. Gahh... 1800 spänn gick det på! VARFÖR, vaaarför ska de vara så svårt att hålla händerna i styr. Det ÄR för enkelt att handla på nätet. Det borde inte få vara så enkelt. Jäklaskitashål. Woop.. blir åtminstonde glad när paketet kommer... Vart iallafall ett par nya BB mjukis byxor, BB handskar, BB träningslinne, mivi total & lite protein... Har fått min iform tidning också, vilket innebär att klockan snart kommer, iih!!

Haha mycket hemska bilder, men vafaan:)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0