22.02

05,20 vaknade jag av mig själv pigg som en lärka. hade ställt klockan på 07,15 ... efter frukosten virade jag om till tränings kläder och klunka i mig en kopp kaffe. gick sen trappan ner till marielle och fick en till kopp kaffe, hojjade sen till city gym, och verkligen piska skiten ur rumpa, lår & vader. fyfasiken vilket pass. ett riktigt riktigt bra pass, träningsvärken har redan smygit sig på under förkvällen... hela stjärten små värker... efter gymmet så honka vi hem och bytte saker i väskan, och hojjade upp till badhuset och simmade 40 längder, - 1km. och en 25 minuters solning på det. och fasen vad det solariumet tog på mig, brukar aldrig bränna miig, men jag har lite rodnad på kinder & panna.. kl 11 stod vi hemma igen, redo att gå ner till tvätt stugan och lägga in tre maskiner. vi var hos marres farmor kl 12 nästan precis, som vi hade bestämt med barbro (farmorn) då vi skulle få lunch. bästa maten, pannbiff brun sås & lingon. muuuums! marres farmors mat är som en bulle i handen. alltså fasen vad gott...  vart en liten promenad på eftermiddagen med marre enzo & stella, för en gångs skull. stellas första lite längre promenad sen valparna kom. kvälls mat vart det kycklingburgare på knäckebröd, sallad kvarg+sweet chili. nu, är det falk, och jag längtar i vanlig ordning till frukosten imorgon bitti, och gymmet....

frida jag & käärin...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0