4 små liv!!

dagen startade med en halv skål gröt.. m  ½ banan & kanel.. sen bar det åt till city g m marielle. tränade ryggen, och det kändes faaan bra alltså.. avslutade med 20 min intervall på crosstrainern. &&&& när jag kommer hem, så skulle jag bara upp och lämna vatten flaskan sen var det tänkt att jag skulle ner till marielle.. men, när jag kom upp i all hast så hör jag små skrik.. stella låg och födde valpar för guds skull! en var ute och en var på väg ut.. så jag fick panik & rusade ner till marre igen och skrek att stella valpa.. upp igen och jag börja stört tjura.. fyfan va de kom tårar... av glädje & panik.. och jag vet inte vad.. hela fantastiskt var det! guuud.. ringde efter marres mamma så hon kom upp på en gång, hon är van katt uppfödare.. men allt gick huuur bra som helst! min lilla stella var världs bäst!! & är fortfarande :-) puttiiinussarna... den minsta väger 120gram & den största 131gram. så de är inte särskilt stora, heehe. sååå söta.. åhw.. :')




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0