6 varv.

just kommit hem från ett intervallspass med mikaela i spåret uppe vid badet. ett lättare motionspass. ökade farten sista varvet och det tog bra! skönt med lite sköna, "lätta" pass ibland. som en paus i det hela... vi såg en orm, på vägen! mika sa att det var en snok, men ändå! gosh, två brudar i skogen, mika hoppa hejdlöst i farten och skriker & jag vänder mig om och fick till ett tok skrik haha!  nu -har precis klämmt en nektarin & mika har gått hem till sig.

igår, så åkte vi, hon & jag till badet och körde på löpis 40 minuter på kvällen. mycket skönt, nästan inget folk alls där uppe då.. faaan måste ta tag i löpandet ordentligt, kör pass nu som om jag gick runt & små fes. för mycket & många "sköna pass" ... måste springa hårt för träningens skull snart.. gah! ska försöka hinna med ett mils-pass i veckan också. vart lite sporrad av "en" tidigare... he he he. ;-) hur som haver så känns det skönt efter ett "skönt-pass". ikväll blir det tacoos för två!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0