axlar, triceps & en jäkla träningsvärk!

booom! just nu sitter jag på balkongen och dricker en cola, som var menad till marielle, som hon ville ha innan vi skulle iväg & träna. (redig frukost;) meeen, hon dissade mig & träningen så den fick bli min nu istället;-)  har precis kommit hem från actic. har tränat axlar & triceps.. vart ett bra pass! även fast jag inte är stor byggd så känner jag mig stor, hahh. kul att se mukklerna svälla lite & känna sig stark. har & har aldrig haft stora armar men trots de så har jag aldrig haft större armar än vad jag har nu haha, inget andra folk lägger märke till men en själv gör ju de.. ;D  hojjade upp till gymmet & allvarligt talat trodde jag inte att jag skulle palla de. har så grymt ont i rumpa & lår. gjorde ont att bara sitta på sadeln, och att trampa, trampa upp för den lilla pytte backen innan man kommer upp till badet verkade heelt omöjligt.. men det gick, och det gck saaakta. det är ett helsike att sätta på sig strumpor & skor, att koppla hundarna, eller att sätta sig ner i soffan.. träningen igår var hel grym med andra ord. mitt ass behöver fler såna pass, hehehh.

tror jag ska göra protein pannkakor idag till lunch.. mh mhmhhhh. ska ta mig ut på en promenad..med hundarna innan.. ingen fett-förbrännande eller konditions-promenad, det pallar inte mina ben. men en för-hundarna-promenad ska det bli. skönt väder ute idag, myyycket skooent!!


nisse & enzo för nån dag sen, göllisar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0