bortom ropen, bortom skratten.

ligger i soffan & äter körsbär. jävlar-en-mamma, vad gott det är!!! ;) pik mikaela. har varit heela dagen. startade den ju som sagt med en försovning.. vart en liten promenad m denice & båda hundarna.. sen vart det grillad lax + sallad hemma hos mig. Efter en stund vila, begav vi oss (jag & mikaela) ut med cykeln. först ett varv runt öob (ca 4,6km) vi räjsade på som fan, verkligen  träning, inge fin cykla utan vi cyklade för att få träning, mjölksyra & andfåddhet. sen fortsatte vi ut till donkan, minns inte riktigt hur långt det är ut dit? men dryga 4 km... sen beställde vi en varsin plus meny, enbart för att få de förbannade glasen som jag måste ha, jag ska ha tre av varje färg.. så ja, jag kommer leva på donkan mat ett tag fram över, så gäller att ligga i i träningen om det ska bli någon size zero.. eller hur var det?;) esch... har tre gröna glas tack vare emil.. ja hur som helst.. så hojjade vi hem med maten och åt på mikaelas balkong. så vi kan väl säga att vi tränings cyklat ca 12,5 kilometer.. m ett uppehåll då vi beställde maten.. det var svettigt när vi kom fram..  nuuu, längtar jag till frukosten imorgon & sedan gymmet.. mh mh untz untz untzzzz!!! känner från ingenting att jag behöver något drastiskt.. något nytt, något äventyr;) spola fram tden till pride... sedan medeltidsveckan.. sen längtar jag till jag kommer in i mina vanliga rutiner som jag älskar.. fängelse käk & träning & jobb!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0