@ctic.


Väntar på 2 paket från nelly, som är väääldigt sega!! Igår kväll drog Anna med mig på ett löp pass fast jag inte tyckte själv att jag orkade. Samtidigt visste jag att det skulle vara så skönt efteråt & + att jag verkligen behöver ut och springa.. Så vi körde Öob varvet. Dryga 4,6 km. I hög fart dessutom. Myycket högre än vad vi brukar göra. Och det kändes så skööönt, så braa!! Jag kan inte föklara hur jäkla bra det känns, hehehhh! Ångrade bara att jag inte hade med klockan.. Väl hemma åt jag en halv protein dryck. Nisse kom vid 20,30 tiden.. så vi beställde en varsin sallad. Hon stannade även över Johan Falk.

Imorse hade jag ställt klockan på 7,15.. gick dock upp 8. Vart min "just-nu-vanliga-frukost" gröt + banan + kanel. & solros rågbröd m ägg vita. Innan jag hojjade upp till gymmet så svängde jag förbi Mikaela för lite morgon-stund-i-mun-snack. Väl uppe på gymmet körde jag lite axlar & triceps & mage.. och avslutningsvis 10 min på crosstrainern intervaller. Just nu har jag Perrelis caffe latte protein pulver hemma, för det är så sjuukt gott! Idag hade jag i en ca halv tsk snabb kaffe i. Och det smakar ju som ett café kaffe! Mums vad gott det är! Ska röjja undan lite här hemma sen blir det en skål linssoppa som blev över när mammsen var här och åt igår..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0