frukost in my heart.

Gooodmorgon Lördag! Har sååån grym träningsvärk i mellan ryggen & neråt.. Har precis ätit frukost. ½ portion fiberhavregryns gröt m några skivor banan + kanel. och en skiva solros rågbröd m 1 st äggvita. Nu sitter jag och väntar på kaffet..

Tränade rygg med Marielle på citygym igår. Därav värken..  Ska bli kul och träna på ett annat gym och se lite nya saker & ansikten. Vi åkte till Marres farmor vid lunch tid och åt en skål hallon + mjölk, mmmm!!!  Jag älskar farmor'oar! Dom e så goooa!  Stella, min hund. -Jag är 90 procent säker på att hon är med valpar.. hon e så tjock, och det skulle passa så bra in med när hon löpte. Och när dom hade samlag eller vad jag ska kalla de? Är hon med valpar så är hon i ca sjätte veckan.. Ska till vetrinären på Onsdag. Panik om hon nu är med valpar.. hoppas lite att hon är sken dräktig. Sen ska Enzo få kapa kulorna.. jajaja vi får se på Onsdag vad som sägs.. fet är hon iallafall. :( Blir hård diet & hård träning efter hehehhh. Fit!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0