fullt ös medvetslös.

morgonen startade 07,15. ner med hundarna, på med träningskläder och sedan ner till marielle. vi var på gymmet 8, körde bröst idag & avslutade med 3 set mage. tog med oss protein dryck till gymmet så vi pustade ut & drack upp den där. sedan hojjade vi hem, och böt ut sakerna v väskan, från gym kläder till badkläder & hojjade direkt upp till badhuset och simmade 40 längder bröstsim. jag tog med en varsin banan till oss som vi käkade i omklädningsrummet medans vi klädde på oss. åkte hem & lämnade sakerna sen hojja vi vidare till hällbacken & solade 20 minuter var. seeen, hojjade vi till marielles mamma. & fick äntligen i mig lite käk, vart ju ingen frukost för min del så var ganska hungrig om man säger så.. pasta sallad vart det. en kaffe på maten & sedan tog vi bilen till ö&b och inhandlade lite shampo & balsam.. tvätt medel.. vi lämnade bildne & hojjade till slut hem. och nu är jag ganska slut.. vilken rivig start på morgonen. det har varit en så skön dag.. motion på motion på motion.. men nu är det ganska skönt att bara vara ny dushad.. med nytvättade slapp kläder.. ligga i soffan. och bara vara, min aktiv tidning låg på golvet nedanför brevinkastet så ska ta och läsa mig igenom den nu.. sen får vi se hur dagen blir. blir ev ett löp pass på actic i em/kväll.. i love träning ;) för att sen äta en välförtjänt ugnsbakad chipspåse & cola light... mmmm!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0