hälsosam fetto kväll. - lördagskväll.

uppe med tuppen pigg som ett piggsvin en söndags morgon känns suuuper! det är inte stella eller enzo som väcker mig på mornarna längre.. det e dom tre nya. Atlas, Amber & Auqila.

igår, mötte jag upp Denice och vi gick till ICA i stan. köpte massa gott, fett & nyttigt. Lördagsmys! hemma på upplöggningsfatet låg upp skurna morötter, kiwi, nektarin, mörk choklad, chips & en vitlöks baugette. Cola & kolsyrat vatten till dricka. Mums! så skönt att vakna och inte vara bakis av godis som man nästan kan vara om man äter as mycket godis & chips.... det är så fräsht att äta morot/nektarin, så varken chipsen eller chokladen lockar särskilt mycket.. efter halva kvällen så gick vi och hyrde en film. "svinalängorna" noomi rapce har huvudrollen, och den är ungefär lika samma som stieg larsson filmerna, samma stuk. hat kärlek längtan & saknaden.. den var bra! och idag känns det så jääkla skönt att  - "idag kan jag gå och träna på gymmet", mot vissa andra som kommer ligga mer eller mindre slitna efter gårdagen... wiho! nana nana nanananaa!! blir en springtur idag ute också, tror på skönt väder.. nepps nu ska jag äta frukost. en riktig söndags frukost, tekakor, ägg & kiwi + kaffe.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0