hård helg.

Sitter fint med en kall rökt lax skiva på hårt bröd med bubbel vatten. Det låter inte så klitschigt men fasen vad gott det är!

Har precis kommit hem från Mika. Hel dag med med josse anna & mika. Balkong & soff häng... lunch vart det onlinepizza.se. Satt fint i kistan m några slizar kebab pizza! Helgen i sig har varit kanon! Helt klockren. Igår grillade jag lina & jim hemma hos mikaela, efter att ha suttit och kollat på raggar bilarna som åkte i stan. Lagom till vi skulle öppna rose flaskan kom pillan & johanna, vi satt ute på balkongen & hade det super! Perfekt väder & stämningen var på topp! Vi knatade till ågården och sedan till PÖRN (källan). Det var år sen jag var på efterfest, det var år sen jag gick till Fellini efter krogen, men nu har jag gjort båda på den här helgen, haha! ......Fast nu längtar jag faktiskt bara till min frukost imorgon, gröt & rågbröd! Fast först.. lyxnötter & bubbel vatten ikväll till någon film..

Imorgon.. jobb!



Gammal bild från i våras på mig & anna ovan & under från tidig sommar på mika & anna..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0