hardcore.

eh va fasen, drar ihop ett till inlägg bara för att statistiken alltid höjs på söndagar. varför?! söndagar toppar alltid, alltid statistiken.. känner egentligen för att dra på löparkläderna och dra en runda.. men jag är för trött. Alldeeeeles för trött.. vart lite sol häng nere vid herrgårdsbryggan idag på kvälls kvisten. Nu blir det 2 skålar GB grädd glass & två glas cola zero på bordet.. ska sova tiiidigt idag är det tänkt. Veckan som kommer är det sten hård träning. verkligen as hårt... fm, em & kv ska det finnas tamigtusan..

föresten, stella växer & växer.. fettis stella. hon trivs i valp lådan iaf..  eftersom jag inte riktigt vet när dom göka så vet jag inte riktigt när valparna kommer heller.. men från och med denna vecka som kommer.. fram till säkert 1.2 veckor framåt... tror ni jag är någor nervös??!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0