im in the house!

Uppe med tuppen klockan halv 7 idag, skönt att gå upp tidigt. man blir ju så mycket piggare hela dagen! & njöööt verkligen utav grynblandnings gröten m en halv banan & kanel imorse... <3 !! igår efter cykelturen tog det inte lång stund innan jag däckade i soffan. gick & la mig i sängen kl 2 inatt..

det vart ett gym pass på city g imorse. biceps & bröst. hem till marielles farmor efter på en kaffe & smörgås. har börjat tagit med protein drycken i smartshaken, skit bra! & skit gött att dricka den meddetsamma.. har nu efter lunch fått håret färgat av marre, jag hjälpte även henne att dra slingor på hennes huvud.. & nuu, så ska jag ladda om - vila i soffan en timme med 2 hårda mackor m makrill i magen, till ett pass på actic med mikaela & anna! .,.,.,.,.,.,..,.,..,..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0