körsbärsblomma.

fredagen har börjat & det gjorde den med fart, klockan ringde 06,30. tittade till små puppisarna  var ut m dogsen. sen hel portion gröt m ½banan + kanel, 1 äggvita & en liten pytte kaffe. snurrade om till träningskläderna och gick ner till marre. sen promenerade vi till ICA i regnet och hämtade ut paketet grån gymgrossisten. en jacka till marre, whey-100 till george, en jacka, ett linne, whey-80  till mig. mycket bra! sen gick vi till city g. jag körde crosstrainer intervaller i 30 min, det fick räcka idag kände jag. gått igenom hela kroppen i veckan.. väl hemma så tog vi en varsin protein dryck, jag -varm caffelatte prot. m kaffe i, jag sparde faktiskt bullarna ja fick av tina igår så det vart en bulle var till "kaffet". Efter vårat lilla fika så tog vi med enzo på en promenad runt ö&b. nu sitter jag och är hungrig.. men ska inte äta något för jag ska hänka på marielle till tuna park. så då får det bli en sallad .. eeelller? med plus meny så jag får ett glaaaas....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0