mätt & belåten.


Sitter i soffan mätt efter att ha tryckt 2 stoora pizza slizar. Gjorde egen pizza igår på em.. lite nyttigare än vanligt. Använda bara halva tomatsås burken, och halva ost påsen. Sen hade jag tonfisk på. Och en grön sallad la jag ovanpå innan jag skulle äta. Och klickade på naturell mini kesella.. Göttmos!

Gick upp halv sju imorse, åt 2 hårda mackor m kvarg & örtsalt på till en kopp kaffe. Tog även en super cap så jag skulle vakna till lite extra fort. Halv åtta cyklade jag & Marielle till city g. Och tränade bröööst. Kändes bra, men det hände något i mitt huvud på ena övningen.. det var så jäkla tungt och jag försökte så gott jag kunde, sen fick jag aaas skit ont i bakhuvudet. Marre kom och hjälpte till i själva övningen för att det vart för tungt.. och när hon kom med sin hjälp, släppte huvudvärken lite.. och kom tillbaka när hon släppte. Det gick från bakhuvudet och nästen in till gommen & tänderna, skit skummt!! Det släppte efter ca 5 min igen.. Efter att ha kört bröst intervallade vi på crosstrainern i 20 minuter, sten hårt. Svetten ba spruta! ;) Avslutningsvis vart det lite mage för att fördriva tiden så vi matchade in Georg till han var klar..

Caffelatte protein m 1 tsk snabb kaffe i, mummsfilibabba! Vi hojjade sen till vetrinären med Stella.. & hon var ju livrädd som vanligt. Skakig & nervös.. hon kan liksom inte sitta still, vil inte äns gå in i vetrinär huset.. &&& ............. JA, Stella är garanterat med valpar. Så nu måste jag fixa massa saker och läsa på massvis så jag är lite kunnig & påläst om vad som händer & ska hända & blablablaaa... Jag kommer vara mer rädd än Stella själv när dagen är kommen... Det lär ju bli as små hundar.. Stella väger ca 2,5 kg & Enzo 3-4 kg... Oooch så hoppas jag att det inte blir så många! hmhmhmhmhmmm...



Stella & Enzo, när han var liten.. plutten..




Stella liten plutttis valpis






Stella & Enzo sooooftar


Enzoooo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0