punkt.

jag karin & frida på hem vägen i fredags..... hee heheh ;-)


jooobbat hela helgen, menb det har varit skönt. inte vart något direkt häjdar väder ändå, fast vi fått någon fin timma sol på kvällen..  sen har jag ju såklart haft duktiga jobbar chompizar också ;-) jag tar lördag idag, fast jag vet att jag kommer ångra det imorgon bitti när magen kommer vara svullen haha. meen men.. kör sten hårt i veckan istället;-)

har föresten gjort iordning en davos-gröt... man ska göra den kvällen innan. & jag använde mig utav
¤ 1 burk lätt kvarg
¤ 1 dl, blandat med - krossade & hela linfrön, kruskakli & blandade gryn.

och så imorgon så ska jag blanda i lite annat gott, som smaksättning. har inte riktigt bestämt mig vad jag ska prova, blåbär/hallon/jordgubbar/kanel/mango/gojibär... mhmmmm.. får se vad jag bestämmer mig för imorgon. men det ska bli väldigt intressant och smaka de, har aldrig gjort det tidigare..  kall gröt helt enkelt. fast jag tycker ioförsig att det skulle passa att kalla de för fullkornsyoghurt.. typ, istället?!

ser dock inte så gott ut nu....



Jonas/Bullen.. på jobbet. lattjo va?! hahahm jag klippte av mina byxor & irene & bullen hade väldigt roligt med den avklippta delen.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0