reka.

räkafton @chris place. ;-)

kvällen har varit dunder bra & mysig! Räkor & god dricka, mums. med ett vääldrigt trevligt besök. säger jag inget mer, har jag heller ingenting sagt ;-)  kan bara hoppas på fler kvällar/nätter och det är jag inte orolig över att det inte blir heller.. mums ;) hiihi..  nu är det jag & mina dogs iallafall.. jag & 6 hundar.. låter galet! sitter och tittar på japan-sverige.. och äter vaniljglass m blåbär. hör hur de små liver gnyter i bakgrunden.. ska gå o titta till dom nu, stella är bäst! <3 ha en bra kväll. gissar på att de flesta i arboga hänger på vinbäcken ikväll/natt. untz untzz untz!!


Kommentarer
Postat av: Ingela

Jag vill också hänga på vinbäcken!!!

2011-07-13 @ 23:56:37
URL: http://vilseivasteras.tumblr.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0