rutiner.


efter frukosten imorse däckade jag i soffan 45 minuter, innan det var dags för gym time med mikalela & anna. det vart ett helkropps pass, lite av varje. vi följde med mika hem på lite strunt prat på ballen & fick lite sol på oss också! till lunch idag vart det grilad ytter file, min hemma gjorda coleslaw m kvarg, kvarg sås m sweetchili, och en kall sallad. rrriktigt gott var det faktiskt om jag får säga det själv. en kaffe på maten & sedan drog vi iväg på en promenad till spåret vid resmatt. löpte ett varv och sedan fortsatte vi till donkan & köpte en sallad plus meny. hem gick jag med ett glatt humör och ett glas rikare, heehe. ca 4 km till donkan, lite mer... 4km tillbaka.. + 2,8 km i spåret.. jodåååå det vart ett pra motionspass.. har för övrigt vart en riktigt bra dag, en konstig men bra dag. har skrattat som aldrig förr..

sitter och varvar ner nu innan sängdags med en kopp te cho-yung...............

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0