snuskig frukost macka.


gooodmorgon! guess what,.. somnade jag i soffan?  tog säkert max 30 minuter efter gårkvällens inlägg innan jag somnade, fattar inte vad det har varit med min soffa hela veckan? tror peter pan vart hit m sömnpulver i hela soffan eller något, det är peter pan som hade sånt? eller.. nån i den filmen?

har just dragit i mig en hårdmacka m tonfisk o purjo + salt. jag gillar då fan inte tonfisk alltså. men bara för att det är så nyttigt så ska jag tvinga mig själv att tycka om de, om nån vecka kommer jag säkert gilla de. men inte för tillfälligt.. uscha! naaae nu ska jag ta o fixa, innan jag drar till jobbet.. kort tur idag för en gångs skull! så jääädrans skönt!hejpa!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0