tröttmössa.

jag känner att hag är uppe på hästen igen.. så att säga heheeh. jag och mikaela vart det som åkte upp till actic i em. 10 min crosstrain, dirket till träningscykeln, och där gäääsa vi på i tio minuter, sen snabba vi oss direkt till löpbandet och raska på i 20 minuter. nice pass faktiskt! lagade iordning (för en gångs skull) mat, i mitt kök. exprimenterade.. det var ett tag sen vill jag säga!! Meeen, jag vet inte. Tror det kallas coleslaw? Iallafall en variant utav en sån tror jag. Jag gjorde hur som helst en röra på; 250g kvarg, 2 rivna morötter, lite purjolök & lite vitkål och 4 små sommarpotatisar. jag åt det till kyckling bröst file. rrriktigt gott måste jag säga! det vart röra kvar så det blir alldeles perfekt att ha på hårdmacka imorgon.

jag mamma & ungarna var till skogen och skulle plocka massa blåbär, hitta vi några? -neeej! så vi åkte till affären och köpte en låda blåbär & en låda jordgubbar.. så jag tog mig en efterrätt ikväll, jordgubbar + alpro soya mjölk! snuskigt gott!

nu är jag så sjukt trött igen, som igår. känns ändå skönt för jag vet att det är pga av träningen.. skönt att vara aktiv på dagen, och trött på kvällen. :)  thats sooo me! haha p ik m ik aela....





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0