life.

Fredags, cyklade jag & marre till city g & körde crosstrainer intervaller i 30 min. Riktigt öste på allt vad vi kunde, och kämpade in till de sista med att varkligen trycka ut all energi vi hade kvar. Var så sjukt trött när jag gick av, kunde knaaapppt bära mig själv heehehehh. Så det ska va med andra ord?! Lite vila & vatten på det så drog vi snabbt några ärenden på stan när vi ändå var där.. Gick till Mikaela på direkten för att rensa lite, va lite snack att ta igen.. om man säger så ;-) På em åkte jag & josse opp till actic & körde styrka i biceps, triceps & mage. Kändes riiiiktigt kul att vara tillbaka på actic & köra styrka. Med de fria vikterna. Var så sjukt länge sen jag var där, så vart alldeles jätte sprallig hhaA! Det kändes fan riktigt bra & kul alltså.. bra pass! Åkte hem och tog en protein dryck & gick ner till grannen.

Slutade jobba 16 idag, heeelt slut är jag. Nu väntar jag på kina mat, sen blir det soffan för hela slanten. Ev kaaanske donken ikväll med mr E.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0