1 h promenad.

Jag hoppade över ett löp pass med Johanna & Anna.. ett löp pass jag skulle behövt vara med på. Var ett tag sen jag sprang milen. Men vädret tryckte ner mig, och jag var inte alls sugen. Men sen lyste solen upp nu på kvälls kvisten. Så jag fick lite dåligt samvete av att ligga inne när jag BORDE ha varit med på milen.. så jag tog med mig hundarna på en dryg timmes promenad. Kan inte jämföras med löpning. Men det är alltid något. Har inte gjort alls mycket idag heller! Jobbade till 12,30. Kyckling sallad till mat. Var på stan m Marielle och hämtade ut ett paket från H&M och ett paket från Gymgrossisten. kläder, halsband & protein. fintfintfint. Sen hojjade vi till Ö&B och inhandla lite smått & gott! För övrigt; måste kööö steen hårt m kost & träning till tiiiisdaag azzååååå heehehehh. KBK!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0