10 km.

Dagen har varit minst lika bra som helgen varit. Satan vilka nice'iga dagar jag haft på sistone. Känner på mig att det här kommer bli en bra sommar!! Jag Anna & Mikaela åkte till Säby slussen för sol & bad. Sebastian kom förbi en stund & hejjade.. När vi åke hem så bytte jag bara käder, sen hojjade jag till Marre som var hemma hos hennes päron. Stekte lite där och drack kaffe.. sen cycklade jag & M till donkan & åt en cheese burgare & mc flurry m balerina kaka + choklad sås, fyfaaan vad gott det är!! Vi packade picknick väskan väl hemma igen & satte oss på bryggan vid Herrgårsbron. Där satt vi säkert 2 timmar. Så sköööönt! Jordgubbar, vindruvor & kiwi. Halv åtta mötte jag upp Anna igen, och vi åkte till mil spåret. Vi sprang fel igen, kom ut på samma jäkla ställe. Men det vart en mil.. på 1 timme.. 632 kalorier. Kändes att det vart en hård helg ;-)





































Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0