Back on track?!

Vilken dag! Skippade morgon pw för hals ont, jobbade till 15 m galna jobbar kompisar. Har ju utislutit gröt & smörgåsar dom 2 senaste dagarna, vilket har resulterat o en väääldgt sugen chris på massa gott, nästan hets äta i hjärnan... bara trycka massa gott. Men hålllt mig väääldigt bra, första dagen tror jag att jag höll mig.. åt nån frukt på dagen istället. Men idag.. näe det gick fasen inte. Höll mig till lunch, sedan vart det 2 pannkakor m sylt & grädde. Sen rullade det bara på... 2-3 kakor.. 1 bullskiva, 3 kex, 1 banan.. Mhhmmm!! Haha fyfaan va äckliiigt!!! Fattar då fan inte alltså=) Inte konstigt att jag inte får bort det sista på kroppen va?!! Haha LOL ;) Senaste 2 veckorna har kosten veeerkligen vart hel usel, vill inte äns kalla det kost. mat. nej .. godis portioner... Hur somhaver.. Jag & Marre hojjade till spåret och sprang ett varv. Jag sprang utan bröst bälte & klocka, och utan musik. Jag vart ett med skogen så att siiga. Hehhh. Skönt att springa bara för sprimgandets skull ibland.. Känndes bra. Svettigt & dannt.. Kändes något i halsen. Men inte så farligt.. Färgade håret till en mörkare nyans efter passet. Gjorde lite hemma spa, under tiden/efter. Peelade knopp & kropp, och tappade upp ett örtbad m Rosmarin. & lite salt med lavendel & eucalypthus. Filade fötterna, och gjorde ansikts mask. Men känner sig såå fräsch efter en peeling!:-) Ooooch sen bakade jag  bland det godaste brödet ever annars ikväll, jäklar vad gott! På fri hand.. Tog med mig en till Mikaela som för rätt. -Hon bjöd mig på maräng schwiss ;-) Fyfaaan vilken dag jag haft va!! Mums.. Svulle tjockis here i come typ. Fyfan, jag får skämmas!! Ska starta morgon dagen med en jäkla power wlk innan jobbet! För på eftermiddagen intalar jag mig själv att jag vet att mamma bakat tårta då Denice slutar 9an...

& gissa vad, nu längtrar jag till frukostn - havregryns grööööt!!! <3







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0