Det är bara så det är.

Har precis vinkat av Mikaela till jobbet! Vi åkte till gymmet 07,15 imorse, det vart löpbandet 25 minuter & sedan 2 övningar mage. 10x3..... x 2.. så att siiiiga. Hade så ont i ryggen när jag körde, så de hängande st upsen vart sådär.. har haft ont i nedre ryggen/svanken i flera veckor nu. Förstår inte varför det inte försvinner.. Vi åkte hem till mig för dusch & fix.. balkong häng. Sedan vart det en frukost. Grova tekakor med kvarg kalkon gurka & tomat. En skål med blandade gryn-gröt. Jag sitter & dricker en kopp kaffe nu. Och ska snart ta med mig hundarna på lång promme, eller ett löp pass i skogen. Har inte riktigt bestämt mig än. Och det gick bra på löp bandet för halsen. Den är något bättre idag.

Utanför vårt fönster går folk förbi, i varsin bubbla & värld. Nu packar vi, nu drar i!! Långt långt här ifrån! Inget avskeds brev och inga blommor att vattna! På tisdag på tisdag.... ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0