för fet för ett fuck!

Det e torsdags eftermiddag, och jag ligger i soffan och moffar choklad i lösgodis i muuuulton. Bra tjock?! Har man tjej veckan så har man, oavsett det är i början el slutet ;) Gott ärrreee!!!

Igår vart det tre st varv runt öob - ca 4,6 km. Första runt 7 snoret med Mikaela. Snabb promenad. Sen åkte jag och solade med Marielle senare på dagen.. på eftermiddagen tog jag med mig Enzo på en intevall runt öob..  lagade iordning en kyckling wok, en riktigt het & stark.. mums! Oooch på kvällen runt 20 tog jag med mig Enzo igen på en runda öob fast då joggade vi den. Sååå skönt! & kände att jag behövde ta igen några dagars träning.........

Idag, sovmorgon & sedan tog jag & marre oss till villa badet igen som alla andra dagar i veckan.. inte lika soligt idag dock. Mikaela kom vid 13 snoret och joinade. Vi låg kvar dryga 2 timmar och sen åkte vi och "torsdags handlade" på ICA i stan som vi alltid, gör på torsdagar. en tradition vi har. & som sagt, nu ligger jag som en strandsatt valross.. ska slänga ner huvudet på kudden en 30 minuter sen är det tänkt att ta ett löp pass...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0