MONGÅS

Dagen startade inte, som jag hade tänkt mig. Jag hade tänkt.. gå upp en timme tidigare för att hinna med en jogg tur.. Men på riktigt... snoozade jag nästan 30 minuter så det hanns inte med. Hojjade till jobbet & slutade redan vid 12. Ett riktigt smör-pass. Åkte hem och åt lite lunch & rastade hundarna.. Runt 13.30 tiden åkte jag upp med Anna & tränade på gymmet. Vart ett triceps pass med nåt liiiitet inslag biceps i början av passet. Avslutade med 45 hängande sit ups & 40 bakvända sit ups. Vi började prata om de fettet som sitter på magen. De sista fettet som är så svårt att ta bort.. eller de sista fettet över allt.. men just på magen syns det ju så väl.. den lilla bullen som inte, ska vara där. Som andra folk inte bryr sig om men man själv vill verkligen få bort det.  - ....... det fettet. Så vi tog en dryg 5 km promenad efter. Ingen föds perfekt, för att få en perfekt kropp, krävs hårt arbete. -Helt enkelt! Tuta och köra så att säga... En perfekt mage.. -när man inte får tag i skinnet & kan dra upp typ.. När jag kom hem hade jag fortfarande orken & viljan och suget.. efter att röra på mig mer. Ville springa. Så jag ringde upp Denice och frågade om hon skulle med till spåret vid badet och springa lite.. Och det ville hon. Så vi promenerade upp dit, och gick raskt först ett varv. Sen Sprang jag två varv. Så det vart ca 3 kilometer i spåret och allt som allt till & från passet 5 kilometer. Har blivit en kvälls sallad hemma hos Mikaela nu ikväll. Krabbsallad m ägg & avokado. I love! Nu sitter jag och gottar mig med popcorn & fun light saft. Idag känner jag mig verkligen bakom flötet alltså, haha. Visste inte att de var en festar-dag.. idag?! Alla dricker/festar idag. Är det en tillfällighet & vädret som lockar.. eller är det en sådan dag idag? Som påsk & judagen.. ? Eller? Eller är det för studenterna? Jag fattar nada. Menmen, jag jobbar 10-timmars tur imorgon så för mig blir det ingen förtäring inte. iForm tidningen dämpte ner i brevlådan idag så ska lägga mig & läsa den nu innan BB. Ha en bra kväll! Btw.. I love to mongås ;)








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0