Nattprom.

Och nu är jag fylld i ny energi, har precis kommit hem efter en rask promenad som egentligen var tänkt bli en löprunda runt Ö&B. Men det vart alltså halvvägs till Ö&B, runt stan.. halvvägs till Aspis.. & sedan hem. Skulle tippa på 4 km kanske? HHar ingen direkt koll.. men 166 kalorier. Stenkoll.. he he he.. Min puls klocka visar inte i uret nån distans.. & det suger! Trodde att den gjorde det när jag köpte den. Men ska köpa till en grunka som kirrar det., Om jag inte köper en Nike sko och använder deras prog... Men nu är klockan så pass mycket för mig så jag måste skynda mig till dushen nu och sedan sängen på dirren! Upp tidigt imorgon & tvätta.. Godnatts!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0