Ready for take off?!

Måndagmorgon, hade glömt bort att jag hade tvätt tid imorse. Var en timme sen men ingen hade tagit nycken, och sååå glad vart jag för de! Kosten har jag lyckats med riktigt bra på en vecka! Hållt mig från att äta ex en macka på eftermiddagen/kvällen. Har isåfall tagit en skål keso el kvarg. Och på jobbet har jag hållt fingrarna i styr och inte smakat en enda kaka. Till igår.. Emil kom över på kvällen med två påsar med varor till tacos i. Så det vart det till kvälls mat, huuur gott som helst då jag inte ätit det på hur länge som helst! Tre potioner åt jag!! 1 mjukt vit pannkaka, 1 hårt skal, & en portion m några salta chips som jag "doppade" i färs grönskaer & sås. Muums!! Och nte nog med det, så åt jag såklart upp resten av chipsen i påsen senare på kvällen. Med fanta till. Sååå jaaa, det känns & syns på min mage idag kan jag säga:-) Sista dagen innan jag drar, så idag måste jag ligga på hård träning & bra proteinrik mat. Slutet på dagen ska jag ligga på underskott av kalorier ;-) ahhhhh fyfan kommer bli en helt galen vecka!! Hem kommer jag, levande eller död! ;-)

Betald semester... jag njuter!

Kommentarer
Postat av: Anja

Vart ska duuuu?!

2011-06-20 @ 20:43:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0