Sensation.

Idag har det inte hänt mycket det ska Gudarna veta!! Har varit hemma hela dagen. Till lunch lagade jag linssoppa, jätte jätte god!! 1 liter vatten, 1 dl röda linser. Koka i några min. Medans det kokar steker man 2 gula lökar med 2 st vitlöksklyftor lite lätt. 2 grönsaks buljongs tärningar & 1 tomatkross tillsätts i soppan. Och även löken. Sen kryddas med lite vitlökspulver. Jag hade även i 2 tsk sambal & 1 chilli.  Och till mellan mål gjorde jag iordning "hallon bollar". Jag mixade 1 dl mandlar, 1 dl hasselnötter med 1 dl hallon. Och rullade de till bollar i kokos. In i frysen och muuuums s gott:))





Har inte vetat hur jag skulle ha gjort med träningen & min hals.. kan jag träna, ska jag träna går det träna? Med min hals.. är det BRA att träna när min hals är så här? Har inte ont för fem öre & har inte jobbigt att andas.. inget slem el torr hosta. Men ljudet, min ton. Är så gott som borta. Idag har det verierat från högt ljud till inget ljud, till viskande.. väldigt mycket & snabbt. Så lite ordentliga ljud har jag åtminstonde fått fram. Så det känns som det är på bättringsvägen..

Varit på tippen idag med mamma & nisse. Slängt massa skit fr garderob & balkong.. En kvälls sallad hemma hos fröken lundin & en kvälls promenad med fröken Persson.

Min mage när den e cepe & helt plötslig jääätte svullen.. & när den e vanlig. Är fan skit jobbigt när den blir så, och jag förstår inte varför den bli så ibland? Av en liten rackarns smörgås kan den bli jätte svullen & se ut som ja ätit en hel jätte måltid! :(


Kommentarer
Postat av: jipp

Tips- Det sista du ska göra om du har halsont är att träna, Det kan leda till mycket dåligt, våga vila istället ;)

2011-06-21 @ 01:49:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0