Sweat baby..

Jisses vad varmt det är, ute inne.. över allt. Men det är betydligt varmare inne hos mig än vad det är ute.. Har solen ligger på både vardagsrum, sovrum & kök.....  Det vart ett armpass med Anna idag på gymmer. Tycker att det gick bra, bättre pump & kontakt i tric än bic nästan jämt nu för tiden... Avslutade med 45 st hängande sit ups & 45 omvända... Jobbade till 21 taget.. hojjade hem & gick en prom med dogsen. Och jag har inte ätit en bröd bit, eller godis/ kak bit idag (!!!) Helt sjukt för att vara mig. Allvarligt. Var så sjukt sugen när jag kom hem, och jag var trött & grinig efter jobbet och var som sagt sugen på något gott. På den tiden jag har varit hemma nu, så har jag ätit en skål m kvarg + fun light wild berries + gojibär + linfrön + pauluns osötad müsli.  & en skål m natt protein. Jag tog lite mindre vatten, och ställde in i kylen. Då tjocknar den till & eftersom jag har i choklad smak. -Så blir det exakt som chokladpudding. Aningen lite mer ihålig smak, liksom vattning smak. Men annars så.. Fast det det skulle såklart smakat bättre med en smörgås el godisbit..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0