Typ, weekend på mallis.

21-26 flydde jag mallis - magaluf. Det som händer på maggan, stannar på maggan?! Vart dock ingen som helst sol, förutom dryga 2 timmar sista dagen innan flyget gick.... Och inga bilder.. En på utsikten från hotellet och en på Kim & 2 på Koppen....  Gårdagen var jag så gott som död... var så sjukt sliten!! Vakna sliten idag med men har kommit tillbaks i form under dagen. Har fått någon riktigt dill på räkor & skaldjur överhuvudtaget.. köpte till och med hem blåmusslor idag.. har aldrig ätit musslkor hemma nån gång(?!) Haha jaja... igår lyxade jag till Måndags kvällen med räkor & annat gott på hård smörgås & chips & marabou till Johan Falk med ett gott sällskap, mycket mysigt!









Idag har jag och Marielle varit på Villa-badet & solat, och jäklar vad skönt väder det är!! Har gjort en avokado soppa idag, 2 avokado & 2 st gurkor mixade med 2 msk kvarg. Toppade hela soppan med en röra med hackas rödlök, tomat en halv avokado & massa räkor! MUUUMS!! 



Vart en jogging runda runt ö&b idag i hettan. Faan vad skönt att få komma igång igen, spurta de sista 5 minuterna och faaasen vad slut jag vart, det var så skönt!! Att få verkligen suuuper duper svettas... och ta i.. springa med dela foten, TRYCKA PÅÅÅÅ!!! Gahhhh haha blir tokig! Hann knappt hem i mellan förräns jag gick hem till Mikaela på en kvälls sallad m skitprat och swalin.. & allsång! Nu ska jag runda av kvällen med ett glas cola zero! Skönt att vara back on track igen så att siiiiga...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0