Söndag.

I fredags - Jag mikaela anna jim & chrille grillade på mikaelas balkong. Kyckling hemma gjord potatis sallad & en grön sallad gjord utav Jim. Jätte gott men jag var inte så hungrig, för vi hade tagit nåt glas rosé innan och det mättar iallfall min mage väldigt mycket. Jag avslutade kvällen hos Hannah m Elin Peter & Jonas....













Lördagen startade jag & Marielle upp med en shopping tur till Örebro - Marieberg. Dusch & fix hos Marielle & ett glas rosé innan vi gick upp till Kina resturangens ute servering och tog en öl. För pärla hemma hos Marielle & vi bestämde oss för att gå till Källan. Dåligt med folk men det var kul ändå. Kvällen avslutades med kebbab hemma hos mig med Marre ida & fredrik.








Idag har det inte hänt mycket. Lunchade med mamma & nisse. Det vart en kebab pizza. & har jobbat från kl 16 till 20.30. En riktig smör tur! & just de.. något hände med mina stämband i fredags.. jag har tappat tonläget. Har ingen röst. Låter som jag viskar när jag förösker säga något. Och det har hållt  sig, är fortafarande super hes..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0