at home.


Angående "brödet" ... jag gjorde. Så använde jag mig bara utav ägg & philadephia ost, det är sant! Nästa gång tänker jag göra det i bullformar. Blir nog bra bra! I ugnen cirkus 200 grader i typ 20-25 min. Är alltid så sugen på att äta något när jag kommer hem när jag har jobbat.. fast jag inte äns är hungrig. En ond cirkel... Nu sitter jag och väntar på att BB ska börja.. man blir ju beroende av skiten. Har varit så tung i ögonen hela dagen, verkligen dyng trött. Men kroppen har velat sprungit jorden runt.. Mitt huvud har för mycket att göra & vill bara sova. Samtidigt som kroppen har för lite och göra, och vill göra saker hela tiden. Men då blir huvudet bara ännu mer trött.. eftersom kroppen tröttar ut huvudet? ehh jag blir tokig :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0