Början på en Onsdag

Godmoorgon! Sitter och väntar på att min gröt ska kallna. Jag äter min gröt helst kall. Jag köpte hem AlPro Soya mjölk igår. Tänkte prova mest på skojs skull. Men jävlar i gatan vad god den är!! Hällde upp lite i ett glas imorse för att svälja ner mina vitaminer.. det smakade ju som en slags vanilj dricka?! Jag var tvungen att kolla på förpackningen så jag verkligen hade tagit rätt förpackning så att säga.. jodå det är riktig god mjölk! Mums, synd att den är så dyr, som den är enligt mig. Är sugen på att prova deras alpro soya smör också men hitta inte de i affären. Och på tal om nya varor i affären när vi ändå är inne på de.. Så har jag läst att Arla kommit ut med en ny yoggi, utan tillsatser. Den vill jag också prova.. Gillar inte att äta sött till frukost, men när jag hittar på den i affären så.. Yoggi utan..

Im back, im back.. you know it. Heeeppps, tjipp tjipp!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0