Chicken-saladaaa

Slutade jobb 12.30 idag, fick skjuts hem av en jobbar kompis som skulle åt samma håll. Väl hemma så laddade jag upp inför ett gym pass, under tiden fick jag för mig att packa ner badkläderna, sagt & gjort! Sprang 10 min på löpbandet, 15 min på crosstrainern & så fick jag till bara 5 minuter på trappmaskinen. Haha var så slut.. Körde några övningar bröst & mage sen gick jag in till omklädningsrummet & virade om till badkläder & drog en 45 minutare i plurret. Har ingen aning om hur många vänder jag kan ha simmat.. kan inte hålla räkningen när jag simmar.. får helt enkelt bli bättre på de! Skönt var det iallafall. Nu sitter jag proppmätt, jag & Denice har ätit en varsin kyckling sallad från onlinepizza. Dö lite nu..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0