Doften av en karl

Sitter i soffan, det låter ifrån munnen. Nötter som krossas. Har på mig mina mys uggs. Svarta, med vita prickar. + en baby rosa siden rosett vid hälen. Och vart jag än vänder mig i soffan.. tycker jag att jag känner doften av en karl?? Eller i princip över allt, vart ja än går. Inte bara i soffan.. sängen, köket, hallen toaletten.. alltså överallt!! Skumt.. it smells niice! & det luktar så starkt som om någon precis gått förbi mig.. jaja mums! Jag & Mikaela hitta shopping monstret i oss idag. Vi for till Örebro Marieberg och shoppade. Storhetsvansinne - we like. Jag fick mycket med mig hem tycker jag för engångs skull! Blaaand annat en promenad jacka, en vår kavaj jacka, 2 st tshirtar, 3 st baslinnen, 3 st klänningar, 1 par jeans, 1 par mys uggs, 1 björnborg trosa, och lite hårprodukter till håret..
Vi åkte till IKEA också men jag höll mina fingrar i styr och köpte bara en ny skärbräda som jag behövde! Guuuu så kul det är att shoppa:) ..Fast jag var sliten från igår kväll/natt.  Vi åt lunch på chili & wok.. tror det heter så.. Minns aldrig vad det heter.. Så jäkla gott iallafall. -Äter jag på Marieberg & det inte är donkan så blir det där. MUMS! Det är en Thai buffe för er som inte vet. Vi åkte hemifrån halv tio. Vi var nog inte klara förrän 17 tiden. Det var tok länge sen jag var ute och shoppade så länge!

Weeelll, sitter som sagt hemma på lördagmys. Var från början meningen att vi skulle gå ut i Örebro ikväll. Men jag drog mig från det och gjorde många folk ledsna & besvikna på mig. Men jag kände dåliga vibbar & samvete att lämna hundarna ensamma hemma igen. Dels var jag borta fr dom igår kväll, eller dom var ju med då & då igår kväll.. men dom var mycket ensamma. Sen fick dom vara ensamma hela dagen idag när vi shoppade, (Emil var bara ut o pinka dom) ..sen  skulle dom få vara ensamma hela kvällen/natten idag också?! Nej de håller inte.. mina små bäääädisar! Jag vet, att det skulle bli sjuukt kul ikväll..& jag vill vara med ikväll. Men känner att jag behöver ta mitt ansvar ikväll. Jag fick mitt igår. Och där med bums! Im sorry gaylords!

På tal om ingenting så är jag så sjuukt sugen på sitta och tagga, vira om de löpar kläder och sen bara känna vinden, trycka iväg foten allt man kan, ända ut till tårna. Hoppas det blir fint väder imorgon! I frysen ligger en Ben & Jerrys.. men det ser ut som bordet är fullt ändå... hmmm. Jag ska fortsätta mitt mys, har tillochmed tagit ut täcket..






Kommentarer
Postat av: Anonym

U go girl!!! Sexy girrrrrl!!!

2011-03-13 @ 13:43:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0