High intensity interval training



Jag pressade armarna uppe på gymmet tidigare idag. Till en början kändes det som ett dåligt skit pass.. hattigt. Men det tog sig under passet och armarna fick bra pump :D bic tric & axlar. Gick hem & åt tre äggvitor & en halv protte drink. Det var vad som räckte, hoooopppas mitt nya pulver kommer imorgon. Kopplade hundarna & gick sen ut på promenad. Jag joggade ungefär 2 km, sen provade jag faktiskt på att köra HIIT - Hög Intensiv Intervall Träning. För er som undrar.. I början tyckte jag att det inte alls var jobbigt, och fatta liksom inte HUR det kunde vara jobbigt.. haha, den som skrattar först skrattar bäst? Eller hur fasen man säger.. Det höll på & ta död på mig. Hehe allvarligt.. fyfasen vad jobbigt det var.. sved i näsan typ för all luft när ja stannade.. & hundarna trodde jag hade fått spader tror jag.. Gjorde bara typ 5-6 ggr, ca 30 sekunder max löpning varvat m ca 20 sekunder vila. Det ska jag fortsätta med att göra, jag ska bli duuuuktig på det. En riktig HIIT'are haha ;) Mitt paket från H&M kom i brevlådan idag! Underkläder & en svart lång klänning! Allt passa såå bra! Men nu är det slut på handlandet. Nu är det SPARA som gäller. Eller jag ska köpa mig ett par nya converse på Fredag, efter det är det hänglås på plånkan! När min promenad gick mot sitt slut sprang jag upp till lägenheten och lämnade dogsen, och gick sen upp till Aspis och inhandla lite mellan mål & grejer.. gick hem  en annan väg.. en längre väg hem, jo det var ju de här med motion gott folk ;) utnyttja läget, 2 flugor i en smäll.. he he he. Har ätit oxpytt m ägg & kvargsås. Ska lägga mig och vila lite tror jag.. sen städa lite, mellanmål, & sedan är det jobb ikväll igen! Jag gillar att jobba kväll.. det är skönt!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0