I do this just for kicks, just for the thrill.

Kvällen är på sitt slut & jag ska ta tag i min skönhetssömn på riktigt. (har redan sovit i soffan ett tag under kvällens gång.) Denice (Nisse)min syster kom över & tittade Solsidan med mig. Våra vänner Ben & Jerry var med ;) Cookie daugh eller va den heter? Mums fyfaan va god den är! Jag stängde precis ner två shopping sidor, ska tänka över OM jag ska handla, & VAD isåfall. Gav bort en påse med kläder till Nisse när hon var här. Så himla skönt att få bort allt gammal & sånt man aldrig använder. Usch för att saker ligger o skräpar.. ut me de gamla & in me det nya! Fick nån panik mani, typ? Städmani, som om jag hade dawnsyndrom? Eller vad det heter.. jaja. Jag började iallafall att tok städa, och ställde varje liten sak på sin plats, rev ut garderob & byrå m kläder & saker för att organisera allt på sin plats. Skaka verkligen ut hela vardagsrums mattan, dammsög den, tvätta den. Tvätta alla lister jääättte noga. Jag rev ut alla luckor i köket och kastade massa saker, damma tvättade rent och ställde allt på siiin plats. Och fyfan va fint det är nu, det glänser! ;) Tvättade sofföverdraget idag också, så ja.. man kan väl säga att jag har haft en brottnings match me soffkuddarna idag också, helt otroligt hur svårt det är att få på de när man tvättat dom... Tror jag skulle kunna ta Frank i ringen nu ;) Sicken dröm... neeeext... krypa ner i min säng som är renbäddad! Godnattts!

Hihi, jockiboy gör bort sig, lite kul! :-)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0