Intense

Slutade jobba 16.30, två timmar senare sitter jag hemma i soffan. Trött & illamående.. När jag kom hem efter jobbet tog jag med mig hundarna och gick en promenad, jag var så trött & en så jäkla träningsvärk i ben och rumpa, efter inte ens halva vägen tänkte jag vända. Men tog mig hårt i kragen pch fortsatte. Och sen gjorde inte  det bättre av att jag var ursinnig på Enzo som hade bitit sönder min iphone laddare :( Jäkla hund.. men jag försökte tänka på bra-saker och allt äckligt jag ätit under helgen.. och ingen träning/löp/styrka alls utfört i helgen.. så faktiskt, så behövde jag komma ut. Efter drygt halva vägen så började mina vrister & knän värka.. så tänkte sakta ner & vända.. men kom på mig själv att de var typ lika långt tillbaka hem som att forstätta.. så det var bara att trampa på, och kunde lika gärn göra det ordentligt så försökte så gott jag kunde ha högt tempo.. Och det var ju, skönt. -Så småningom.. förutom värken.. Antar att jag har ont i vrist&knä pga ingen uppvärmingen och dålig stretchning. Så stretcha åtminstonde ordentligt efter prommen idag.. tog mig sen en vaaarm & lång dusch. Nu tänker jag bara ligga i soffan hela kvällen & ta de lugnt. Ska äta en god sallad.. räkor, crabfish.. avokado... muuummms! Skulle jääättte gärna vilja ut på en löp tur ikväll utan mina dogs.. om vristerna & knäna går med på de så tar jag tag i kragen igen... annars blir jag däckad valross i soffan...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0