Jag gillar Doktor Mugg

img_3108 (MMS)

Har precis varit ut m hundarna & varit till källaren och bokat tvätt tid. Nu ska jag äta frukost, har hittat yoggi'n med utan tillsatser. Är inte så mycket för sötyoghurt till frukost, känns kanske mer som ett sött eftermiddags mål. -Känns ju väldigt onyttigt m yoghurt också, iallafall med arla's vanliga yoggi. Hur som haver har jag iallafall köpt hem den nya för att prova. Har haft i linfrön, och typ fyra skivor banan som ja delat på.. Köp inte hem bananer nu, kan inte va säsong för har inte ätit en god banan på länge nu.. & så har jag micrat the vattnet. Eftersom jag brände två kastruller igår em/kv , glömmer att ja har spisen på.. Men micro vatten verkar inte gå lika bra som kokt.... Ska fortsätta titta på doktor mugg nu! / kapten filling


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0