Jag hade just passerat

Gahh, fyfan va mina ben & rumpa är sööönderköttade. Åkte upp till gymmet m Swaaaalin. Och gick hem.. kom inte ihåg vilken tid vi bestämde att träffas efter i ochmed att han simmar & jag gymmade idag.. Vart helt slut inne på gymmet alltså, var tvungen att sätta mig ner och tappa efter luft och få tillbaka synen. Kändes som ja fick lite astma och hade lågt blodtryck/socker. Hehehehh. Körde på så hårt jag kunde idag, och det känns för jäkla bra just nu! Fast de känns mer på vänster stjärt & ben, ojämn träning.. Kommer garanterat ha träningvärk imorgon. Tur jag är ledig! :D Sitter och dricker nån gratisprov proteindryck jag fick med i senaste paketet jag fick hem, smakart gooott. Lite för söt kanske.. jordgubb milkshake typ. Nu ska jag ta mig vila i soffan sen ska jag laga ihop nå krubb.. köpte färsk broccoli här om dagen så ska väl kokla ihop nå med det.... Ikväll är det jobb!

Föresten, Ben & Jerrys lullar mig i munnen! ;) Cookie dough! MUMS, jag har blivit kär. Det kommer bli min vän på helgerna!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0