Just nu


Morn! Var trött imorse men nu är jag riktigt pigg, ätit frukost & ska snart dricka upp mit the. Jag har märkt flera gånger att jag gör saker som jag sen glömmer bort.. men har inte tänkt så mycket mer på det. Men alltså imorse när jag skulle slänga ner the påsen så såg jag att en tom tandkräms tub låg i sopkorgen.. & jag ingen som helst minne av att jag slänge den igår.. men ingen annan kan ju ha gjort det så måste ju vara jag.. Varför är det så för egentligen, jag kommer inte äns ihåg om ja tog mina vitaminer till gröten. Har för mig att jag öppnade burken.. hehe men inte om jag tog ut någon.. det är så jävla skumt! Man blir som man umgås? -sjuk? ;) Fint väder idag också! Fyfan vad skööönt, vår vår vår. Älskar vädret alltså..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0