Keep thinkin' of me, doin' what you like.

Sitter och dricker blåbär soppa - vilket är det enda jag får i mig. Har precis kommit hem från en andra promenad. 3.2km + 3.8 km = 7km avklarat i två omgångar. Jag skulle vilja ut mera.. ut ut ut. Gå & jogga & löpa.. bara köra! Fyfaaan för halsont!! Så jäkla skönt väder ute! Så jäkla skönt att det äntligen är bar asfalt!! Så jäkla skönt .. !!! Jag kommer fan avlida om jag ska bli sjuk! Bort med det onda nu!! Påtal om löpning har jag en jätte bra app som mäter hur långt du sprungit, vilket tempo du har hållt.. hur många kalorier du har brännt. osv. Den är as bra! HÄR hittar du den! Och när vi ändå är inne på appar så tycker jag att ni som kan ska ta och ladda ner shapeup också! Den hittar ni HÄR. Där kan du som sagt sätta upp ett mål på hur många kalorier du ska få i dig om dagen. Och om du vill gå ner i vikt kan du sätta mål på hur många kg i veckan du ska gå ner.. du kan spara dina kropps mått, och fylla i vad du äter om dagarna & få reda på hur mycket fett/kolhydrater/protein du får i dig och osv..

Bjöd nisse på kvarg glass - blåbär & hallon toppat m valnötter!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0