Lärkan

Godmorgon!

Jag ställde alarm på 08.00. - jag vaknade 05.59. Grrreat! Pigg som en lärka. Så jävla skönt att vakna av sig själv, ledig, frisk & inge alkohol i kroppen. Jag ska snart gå & göra iordning frukost. Jäädran vilken tränings värk jag har i bena & rumpan! Köttade på som fan igår, 10 min rask gång för uppvärmning. Sen löpte jag 30 min, och ca 10 min nervarv. Sen gick jag på sittande & liggade bencurlen, benpressen (som jag gjorde rekord på 1x10 100kg :D) sen körde jag utfall med vikter & "rumänskt marklyft" tror jag det heter & abductorn.. wowowow!

Jag följde med Josse i bilen när Mikaela skulle på fest! Spenderade kvällen hemma i lugn & ro. Mycket skönt! Kortade även (ÄTLIGEN) ner mina gardiner, dom har varit på tok för långa. Nu är det pokemon på teve så ska ta och göra iordning lite frukost så jag har något spännande att kolla på! haha


Kommentarer
Postat av: starfever

sv: jau :)

2011-03-20 @ 11:09:28
URL: http://starfever.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0