Like that.





Näeeeppps nu tar jag en av mina favvo tidningar & lägger mig i sängen och läser lite innan jag släcker ner för ikväll.. Godnatt!







Jag sitter hemma, äntligen. Efter en kväll på jobbet.. vi har haft vår-fest främst för de som bor där. De verkade ha trevligt och gott att äta & dricka.. jag var dock mest inne på avdelningen. Mellis på kvällen blev mini keso med kanel för min del. Jag har fått värsta dillen på keso.. mums! Skulle äta ihjäl mig på det känns det som.. Hur som, så vart det ganska stressigt sen på kvällen när alla skulle lägga sig. Så ska bli SÅ skönt att få dusha strax alltså.. Just nu sitter jag och dricker soja mjölk <3 nu har jag ca 30 min på mig sen är börjar BB, får se om ja orkar se klart hela.. antagligen inte.. de är sängen som gäller ikväll, med min tidning som kom i brevlådan idag. Jobb imorgon bitti..


Btzbtzbtz



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0