Livet tur & retur.

Ligger i soffan som en klubbad säl unge & just moffat i mig lite mörk choklad, fasen vad illa! På en tisdag! Vart alltså 40 min simning tidigare, gick upp till gymmet efter att ha ätit lite mat, och det vart 30 min intervall & 10 min crosstrainer. Gick hem, jag & emil åkte till öob & sedan till donkan för lite käk. Varit hungrig som ett djur idag! Tog en långis prommis och sedan till Mikaela och vi gick och tittade på en lägenhet som visade sig vara en internet-kompis till mig ;) OCH, efter det. Så ringer Helena min jobbar kompis och frågar vart jag är & att "dom" väntar på mig... jag bara, whaaat? fattar nada. DÅ har jag heelt glömt bort att vi skulle till resturang Athena och äta ihop! Lite avsked för en annan jobbar kompis som inte jobbar kvar hos oss.. awww, förstår inte hur jag kunde glömma :(  Hur som haver... mina ögon är tunga. Så tunga... ska dricka te nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0